Im teenagers!

Assalamualaikum.. Salam sejahtera :)
Lama sangat aku tak berblogging ni. sejak habis sekolah. aku sibuk dengan kerja , cari duit .
Yelaaaaaaaa nak beli rxz kesayangan ni, kerja tesco sebulan,... Kerja jusco seminggu *gaduh ngan tauke. Then kerja dell bulan 5bulan  .. lama benor aku kerja kat dell . terkumpul jugak duit beli idaman aku.
iaitu Yamaha RXZ .


Ni diaaaaaa.. dok perabih duit banyak kat sini ja. repair ni. repair nuh. nak bagi elok la katakan... haiyaaa. Moto elok lagi. nak jual haritu banyak problem. sbb plat kedah. ramai amik murah. then tak jadi jual lagi. buat dulu . Then dah salin cover . salin catalyzer. bagi naik puas2 . dah puas nanti kita settle lain bagi jadi warisan kat rider lain..








Jeng jeng. Catalyzer merah . Baru garang sikit :D . so far so good condition moto. sapa nak boleh. barang ori moto. 4.5k jalan. roadtax semua ada. tapi for now. ingat nak salin enjin. bagi nipnop. boleh jalan 5k terus . hehehe. buat sementara waktu rehat sat. naik ni dulu ronda ronda. duit pun hau hau dah , hahaha. okay.

Tersasul jauh. Aku cuma nak bagitau yang sekarang aku study kat politeknik seberang perai. sedar tak sedar dah semester dua. 2tahun dah kot kot kot tak sentuh blog, ni baru sentuh balik. rindu katanya. caits. padahai cemey wifi jiran ja. Hahah. *wifi imran. okay . aku nak tulih benda lain pulak. bye bye :D

No comments:

Post a Comment