Holiday

Haha , ni aku nk cerita about my holiday , sebelum tu , mcam mana holiday korang ? mesti best kan ? g merata , holiday aku spent dekat je , tk p mana pun ,

Khamis pagi aku pergi mengkuang dam , saje nak lari n senam2 kt sana , aku pergi lah ngan budak kelas aku ,
time nak balik tuu , aku tengok la ada awek kt bawah tu , aku terniat nk kacau , tapi , teringatkan capital A , aku buat tktahu jela , tgok2 , awek tu , capital A rupanya , terkezut jugak aku , haha , hurm , aku teringin nak g kt dia , nak sembang n nak snap pic ngan dia , tapi ... aku tk boleh lawan perasaan aku ni , asyik teringat kisah silam , sebak jugak hati ni , tetiba zul suruh pergi kt dia sembang baik2 , aku beranikan diri , baru saja beranikan diri , mamat mana pulak tetiba terpacak ada kt situ sembang ngan dia ,  aku batal niat aku trus balik , *konon merajuk , haha , kebenaranya aku tanak kacau dia ngan mamat tuh , so aku amik keputusan untuk balik , walaupun dalam diri rasa rugi sangat sebab tk dapat bersama ...
Snap sedaih , haha
Time nak balik tuh ! peh ,berhenti kt traffic  polis da belakang , dahla tk pakai helmet , *takut kena balas kt mengkuang dam,tu yg tk pakai , so , traffic hijau kami pecut lah , tgok2 dia ligan bak ang ! aku pecut jalan kampung sup sap sup sap tgok2 dh hilang , *alhamdulilahhh ~

Lepas jogg kami p pekena roti canai lu , tibai 3 biji , tu pun rasa cm nk tmbh , Hahah ,
time makan tu rancang nk g mandi pulak , bg segar sikit badan , then , alang2 trus gerak p kolam lah , 
kolam seberang jaya je punn.. haha , btw , sampai hitam la dok main air , 
btw , aku p merata , moto roadtax tkda pun , tapi syukur alhamdulilah , tk kena roadblock , Haha >.<
k la , nak rehat sat , penat :P

No comments:

Post a Comment